
Näin Kaiku24 toimii käytännössä

Vaihe 1
Asiakas saa viipymättä palvelua
Asiakas ottaa yhteyttä Kaiku24:ään puhelimitse tai digitaalisia kanavia käyttäen. Hän voi myös halutessaan tulla käymään sosiaali- tai terveyspalveluiden vastaanottoon. Puheluihin vastataan heti ja muihin yhteydenottoihin viipymättä. Meiltä saa aina apua, sillä palvelumme toimii ympäri vuorokauden ja vuoden jokaisena päivänä.
Yhteydenottotavat:
- Soitto
- Chat
- Videopuhelu
Asiakas voi olla:
- Yksityisasiakas
- Sote-ammattilainen (terveys- ja hyvinvointiasemat)

Vaihe 2
Selvitämme asiakkaan tarpeet
Kaiku24:n asiakaspalvelukeskuksen asiantuntija ottaa asiakkaan vastaan ja tekee henkilökohtaisen tarvearvioinnin. Tämän pohjalta asiakas ohjataan täsmällisesti oikeiden palveluiden pariin.
Tarjottavat palvelut:
- Omahoito-ohjeet, kotihoito-ohjeet
- Ohjaus/ajanvaraus päivystykseen
- Ajanvaraus hyvinvointi- ja terveysasemille
- Ohjaus/ajanvaraus muihin palveluihin
Kuntatason etäpalvelut:
- Kaiku24 Peruspalvelu
- Kaiku24 Laajapalvelu

Vaihe 3
Tarjoamme heti oikeanlaista apua
Asiakas saa tarpeidensa mukaista palvelua joko sosiaali- tai terveyspuolen vastaanotolla, tai sitten häntä palvellaan etäyhteyden välityksellä. Näin varmistetaan nopea ja sujuva asioiden edistäminen.
Palvelut, joihin ohjataan:
Sosiaalipalvelut
- Asiakasryhmät ja palvelut
Terveydenhuolto
- Kiireellinen ja kiireetön
- Perustaso ja erikoistaso
- Suun terveydenhuolto
Alueellinen kumppaniverkosto
- Järjestöt
- Yksityiset
- Muut julkiset
Asiakaspuheluiden tallenteiden rekisteriselosteen löydät täältä.
Anna meille palautetta
"*" näyttää pakolliset kentät