
För allas bästa

Framtidens tjänster redan idag
Vår kundtjänst- och rådgivningscentral erbjuder distansmottagning och digitala tjänster som tillgodoser individuella behov i rätt tid på ett enkelt sätt, genom en enda kontakt.
Vår kundtjänst och digitala mottagning är öppna dygnet runt och betjänar 24/7 på både finska och svenska.

Arbetet inom vårdsektorn blir lättare
Kaiku24 utvecklar verksamheten och servicenivån inom social- och hälsovårdssektorn och erbjuder lösningar för utmaningar i det praktiska arbetet. Tjänstehelheten fungerar smidigare, bland annat genom vårdhänvisningar utvecklas och underlättas.
Snabbare till rätt behandling
Vänlig och smidig kundservice är kärnan i vår verksamhet. Vi hjälper kunden dygnet runt på bästa sätt med hjälp av modern teknik, genom att noggrant kartlägga situationen och genom att tillhandahålla de tjänster som behövs och snabb vårdhänvisning.
Vi förbättrar fördelningen av resurser
Social- och hälsovårdspersonal, sjukvårdsdistrikt och andra aktörer inom social- och hälsovårdssektorn och tjänsteleverantörer drar nytta av smidigare serviceverksamhet och en mer exakt fördelning av resurser.

Vi arbetar med framtidens metoder
Vår avancerade och imponerande tjänst bygger till stor del på vår skickliga personal och vi förstår till fullo vikten av våra experter för att upprätthålla en fungerande helhet. Tack vare deras dagliga arbete kan vi göra gott för hela Finland.
Ge oss feedback
”*” anger obligatoriska fält