Så fungerar Kaiku24 i praktiken

Kaiku24 ger råd, vägledning och bedömning av vårdbehovet, samt gör tidsbokningar enligt kundens behov. Distanstjänster inom social- och hälsovård ingår i tjänsteutbudet.

Vår professionella personal garanterar en högkvalitativ service för kommuninvånarna.

Fas 1

Kunden betjänas utan dröjsmål

Kaiku24 ansvarar för att kontakta kunden som en del av social- och hälsovårdstjänsterna. Vi betjänar kunder dygnet och året runt.

Kontaktmetoder:

  • Telefonsamtal
  • Chatt
  • Videosamtal
  • Kontaktformulär

Kunden kan vara:

  • Privat kund
  • Social- och hälsovårdspersonal (hälso- och välbefinnande stationer)

Vaihe 2

Vi utreder kundens behov

En expert från Kaiku24:s kundtjänst tar emot kunden och gör en personlig behovsbedömning. Utifrån detta slussas kunden med precision till rätta tjänster.

Tjänster som erbjuds:

  • Egenvårdsinstruktioner, hemvårdsinstruktioner
  • Hänvisning och tidsbokning till jourmottagning
  • Hänvisning och tidsbokning till välfärdsstation
  • Hänvisning och tidsbokning till andra tjänster

Distanstjänster:

  • Kaiku24 Bas
  • Kaiku24 Avancerad

Fas 3

Vi erbjuder rätt typ av hjälp omgående

Vi erbjuder intressanta och givande arbetsmöjligheter för yrkesmänniskor inom social- och hälsovården.

Tjänster riktade till:

Sociala tjänster

  • Kundgrupper och tjänster

Sjukvård

  • Brådskande och oöverträffad
  • Grundnivå och specialnivå
  • Munhälsovård

Regionalt partnernätverk

  • Organisationer
  • Privat
  • Annan allmänhet

Ge oss feedback

All feedback är värdefull så att vi kan göra vår verksamhet ännu bättre. Använd formuläret nedan för att berätta dina tankar och skicka oss din feedback.
All kontaktinformation
Fyll i formuläret med din information så kontaktar vi dig

*” anger obligatoriska fält

Hyväksyntä*
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.