
Så fungerar Kaiku24 i praktiken

Fas 1
Kunden betjänas utan dröjsmål
Kaiku24 ansvarar för att kontakta kunden som en del av social- och hälsovårdstjänsterna. Vi betjänar kunder dygnet och året runt.
Kontaktmetoder:
- Telefonsamtal
- Chatt
- Videosamtal
- Kontaktformulär
Kunden kan vara:
- Privat kund
- Social- och hälsovårdspersonal (hälso- och välbefinnande stationer)

Fas 2
Vi utreder kundens behov
En expert från Kaiku24:s kundtjänst tar emot kunden och gör en personlig behovsbedömning. Utifrån detta slussas kunden med precision till rätta tjänster.
Tjänster som erbjuds:
- Egenvårdsinstruktioner, hemvårdsinstruktioner
- Hänvisning och tidsbokning till jourmottagning
- Hänvisning och tidsbokning till välfärdsstation
- Hänvisning och tidsbokning till andra tjänster
Distanstjänster:
- Kaiku24 Bas
- Kaiku24 Avancerad

Fas 3
Vi erbjuder rätt typ av hjälp omgående
Vi erbjuder intressanta och givande arbetsmöjligheter för yrkesmänniskor inom social- och hälsovården.
Tjänster riktade till:
Sociala tjänster
- Kundgrupper och tjänster
Sjukvård
- Brådskande och oöverträffad
- Grundnivå och specialnivå
- Munhälsovård
Regionalt partnernätverk
- Organisationer
- Privat
- Annan allmänhet
Ge oss feedback
All feedback är värdefull så att vi kan göra vår verksamhet ännu bättre. Använd formuläret nedan för att berätta dina tankar och skicka oss din feedback.
Fyll i formuläret med din information så kontaktar vi dig
”*” anger obligatoriska fält